Published on COCEMFE Barcelona (https://cocemfe-barcelona.es)

Inici > ASSOCIACIÓ DE MALALTS I TRASPLANTATS HEPÀTICS DE CATALUNYA – AMTHC

ASSOCIACIÓ DE MALALTS I TRASPLANTATS HEPÀTICS DE CATALUNYA – AMTHC

Telèfon: 
932 635 684
Web: 
www.ath.cat [1]
Correu electrònic: 
[email protected] [2]
@ATHC.ATHC [3]
@ATHCAT [4]
Missió / Objectius: 

L’Associació és una entitat que treballa per oferir informació i ajuda a tots els malalts i trasplantats de fetge, així com als seus familiars i amics.

  • Representar els pacients sotmesos a trasplantament o amb malalties hepàtiques davant de les administracions, tant públiques com privades.

  • Assistir-los, informar-los i donar suport en conferències, trobades, taules rodones, ajudes psicològiques… tant abans com després del trasplantament.

  • Concedir una ajuda especial als pacients reingressats i un seguiment de la seva evolució.

  • Informar de les possibles ajudes socials i administratives que puguin beneficiar els trasplantament hepàtics.

  • Relacionar-se o col·laborar amb altres institucions i associacions tant públiques com privades relacionades amb el trasplantament.

  • Ajudar i cooperar amb totes les unitats de trasplantament de Catalunya.

  • Fer campanyes regulars per fomentar la donació d’òrgans.

  • Facilitar assessorament psicològic, jurídic, laboral i social a tots els socis.

Serveis: 
  • Consultes generals

  • Assesorament fiscal i general

  • Suport psicològic

  • Ajut emocional

  • Formació


Source URL:https://cocemfe-barcelona.es/entitat/associacio-de-malalts-i-trasplantats-hepatics-de-catalunya-amthc

Enllaços
[1] https://ath.cat/ [2] mailto:[email protected] [3] https://www.facebook.com/@ATHC.ATHC [4] https://www.twitter.com/ATHCAT